Members (o - 0)

Ada Nak Bagitahu Nie!!!

Sunday, June 26, 2011

Tiada kata erti PENYESALAN

"Dalam kehidupan ini tiada kata erti PENYESALAN, cuma PENGAJARAN.."



Kata ibu, " Kita tolong orang ikhlas, jgn harapkan balasan.". Aku pegang apa yang ibu kata..Aku tolong kawan2 aku ngn orang sekeliling aku selagi apa yang mampu..Kita tolong kawan mencapai kebahagiaan, kejayaan..Tapi akuu tak pernah harapkan balasan..Takot apa yang aku buat jadi tak ikhlas..Takpe kalo diorang tak tolong aku nti, sbb aku tau diorg sibuk..masing2 ada hal sendiri..

Aku ada terbaca blog kwn aku tentang nie..


nota untuk kawan ;
kawan, bila kamu berjaya nanti dan lupa pada aku ketika kau berjaya, 
aku hanya mampu tersenyum
kerana, aku berada disisimu ketika kamu tiada apa-apa,
kerana, aku masih disisimu ketika kamu menyakiti hatiku,
kerana, aku sentiasa mengingatimu ketika kamu menyisihkan aku,
dan kerana aku akan mendoakanmu walaupun aku tiada dalam ingatanmu

terima kasih kawan, kerana kau, aku mengerti akan erti hidup yang sebenar.


credit to Cik Mel..huhuuhu



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...