Members (o - 0)

Ada Nak Bagitahu Nie!!!

Friday, June 3, 2011

Let's play "10 things" - Day Five


Aku dah sampai pada hari ke 5...
It about the ten wishes...
Nie sume cita-cita, angan-angan, impian dan segala apa yang same makne ngan nie..
Jgn la kamu2 mempersoalankn nyer...
Hahahaha...


Ten Wishes

1. Aku ingin jadi manusia yang berguna..
Aku cube berubah ke arah yg lebih baek..
Change for the better person,
for everyone..
Coz i always make people sick with me...

2. Aku inginkan sebuah keluarga bahagia..
Keharmonian dalam keluarga amat penting kn...
Huhuhuhu...

3. Aku inginkan kerjaya yang dapat menjamin masa depan aku dan keluarga aku...
Tapi yang penting halal disisi TUHAN..

4. I wish have a superbike..
I like big, more speed bike...
Speed make me felt better...

5. Aku ingin kete beemey(BMW)...
Antara kete impian aku...
Bagi aku, kete BMW bergaya habis..

6. Aku inginkan sebuah rumah...
Agar aku xyah bayo sewa bulan, tinggal bil letrik n lain2...
Agar aku duduk aman dengan keluarga aku..

7. Aku inginkan seorang isteri yang beriman kepada Allah,
taat kepada suami, mampu menakluki suaminya (ayat nak power...hahahaha),
dan akan menghormati ahli keluarga aku dan satu sama lain...

8. Aku nak pakai handset baru..
Handset aku asyik buat hal je...
Rosak la, lagging la, mcm2 lagi...

9. Aku sentiase inginkan diberi kesihatan yang sejahtera,
dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki,
dilapangkan dada, diberi syafaat dari-NYA,
diampunkan dosa-dosaku pada TUHAN dan dosa-dosa pada manusia disekeliling aku..

10. Aku inginkan bersama dia...
Disayangi dan dihargai...
Aku xnak sentiase rase sunyi...

P/S: Aku tulis sume apa yang dalam pale ak...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...