Members (o - 0)

Ada Nak Bagitahu Nie!!!

Thursday, June 2, 2011

Let's play "10 things" - Day Four

Sudah masuk hari yang ke-4...
Sekarang dah masuk tentang sepuluh benda yang aku nak katakan pada sesorang..
Post nie mungkin akan wat sesorang terasa,
tapi aku buat benda nie secara terbuka..
Aku takde nak tujukan pada sape2...
 



Ten Things I Want To Say To One Person


1. Aku nak cakap mintak maap ats segala apa yang ak dah buat,
secara sedar atau tidak..
Aku memang jenis yang cakap tanpa fikir..
SORRY..

2. Aku akui aku teringin kita jadi macam dulu...
Saat bergurau senda, saat kite bercerita riang...

3. Aku akan sentiasa ingat kenangan kita bersama,
walaupun sekarang mungkin ko dah padam semua memori tentang kita..

4. Aku doakan pada-NYA agar ko sentiase dilindungi dan dirahmati oleh-Nya..
Moga ko dipermurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang sejahtera...

5. Aku nak ko sentiase gembira,
walaupun ko dah bersama dengan orang lain..
Aku dapat rasekan ko tak pernah rasa bahagia bila bersama aku..
Moga ko bergembira..

6. Aku harapkan ko maapkan aku agar aku mudah untuk pergi jika aku mati nanti..

7. Aku harap ko berjaya dengan cermerlang dalam apa jua yang ko usahakan,
apa yang ko cube capai...
Berjaya di dunia dan akhirat...

8. Aku harap kehadiran aku tak membebankan ko..
Kalo aku menbebankan, ko lupekan jela aku..
Mungkin tu yang terbaik..

9. Aku nak ucapkan terima kasih untuk segala apa yang ko dah wat kat aku,
aku pon tak pasti aku ada ucapkan terima kasih kat ko..
Bak kata orang, "Jgn harapkan ucapan terima kasih dri manusia, kerana manusia tu pelupa"..
Dan aku akui benda nie..
THANKs..

10. Aku akan sentiase sayang pada ko..


P/S: Aku ada melalut sikit, kerana aku sebenarnya ada bnyak benda nak dikatakan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...