Members (o - 0)

Ada Nak Bagitahu Nie!!!

Saturday, June 4, 2011

Let's play "10 things" - Day Six



 Aku dah berusaha sampai ke hari yang ke 6...
Hahahaha...
Sekarang dah masuk tentang 10 benda yang aku xleh hidup tanpa mereka..
Benda nie xkesah pape jenis kn...
Tak ada bende yang specific kn...
So, aku bleh lenjan pape je...hahahaha




Ten Items I Can't Live Without

1. Aku mungkin tak ada dimuka bumi ni tanpa keizinan dan rahmat TUHAN..
Syukur alhamdullilah...

2. Aku tidak akan bernafas tanpe OKSIGEN!!!!
Hahahaha...

3. Sume orang tau aku tidak akan berjaya survive tanpa minuman hanya 3 hari...

4. Kita semua perlukan makanan....
We want food!!!We want food!!!We want food!!!

5. Kita sume akan mencari pakaian untuk menutup aurat...

6. Kita perlukan kenderaan untuk bergerak ke mana2...
Tak kira la basikal ke, moto ke, kereta ke...
Kenderaan awam pun boleh...

7. Kita perlukan tempat tinggal untuk berteduh...

8. Tanpa ilmu, kita tidak akan berjaya survive di dunia ni...
Ilmu pelita hidup...

9. Nie zaman moden..Sekarang gajet berlambak kat pasaran...
So gajet kne ad walaupun hanya satu bende...

10. Kalau tak ada duit, kita susah nak survive di dunia ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...