Members (o - 0)

Ada Nak Bagitahu Nie!!!

Thursday, June 2, 2011

Let's play "10 things" - Day Three

Aku nak tebus sume hari2 yang aku dah tinggalkan,
disebabkan percutian aku...huhuhuhu



"day three: ten things you hate"
hmmm....payah nie...
sbb aku jenis cepat lupe tentang yan aku tak suke...
tapi ak cuba...huhuhuuhuu



Ten Things I Hate
1
aku tak suke orang yang cakap je gempak, tapi buat habuk takda..

2
aku tak suke orang yang bermuka-muka...
dengan orang nie die kata lain, ngn orang lain die kte lain..

3
aku tak suke orang jadi orang lain semata-mata nak nampak bagus..
nampak baik..nampak sngat penipunyer...

4
aku tak suke orang yang permainkan kawan aku..
macam apa..aku tak suke tengok kawan aku sedih2...

5
aku tak suke orang yang bajet bagus je..
ingat die sorang je tau..ntah btol ntah tak..gempak je...

6
aku tak suke sikit orang yang wat sepah pas orang lain kemas...
penat je orang tu kemas, bley plak wat sepah blik...wat sakit hati je..

7
aku tak suke orang mencuri!!
agak dah xde keje lain ka!!!

8
aku tak suke orang yang tikam dari belakang..
terasa gler...bley wat gado...

9
aku tak suke orang yang tibe-tibe nak mengamok tak tntu pasal...
aje ada yang ken hempOk..

10
aku tak suke diperbodohkan begitu sahaja...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...