Members (o - 0)

Ada Nak Bagitahu Nie!!!

Tuesday, April 26, 2011

Jiwa ini....

 
Jiwa ini bercampur aduk...terkilan, makan hati, amek hati, kecewa, stress...minggu2 final banyak menguji mental dan fizikal...dengan tak cukup tidur, tidur x lena...soklan final dah la susah semacam..bende nie dah buat aku cukup tertekan, tambah dengan tak boleh jawab final...runsing jadinyer..jiwa aku jadi xtenang..kadang- kadang aku terfikir apa yang aku akan harungi??bape lame lagi aku akan terus bernafas??bak kate owg, "JODOH dan MAUT ditangan TUHAN"..cume kite x pasti yang mane datang dulu..jodoh atau maut...mungkin aku terlalu memikirkan tentang sume nie, kerana ak sedang menghadapinyer...bende nie dah cukup membuat aku goyah..entah bagaimana aku boleh terfikir bende-bende nie sume..bende berjaya menbuat aku hilang semangat untuk study..berjaya menbuat aku kosong...xtau apa yang ak study...kenapa aku jadi begini???

mungkin aku tertekan kerana peperiksaan y ak harungi???


mungkin aku gagal kawal apa yang ak rase???





 





akhirnyer, aku meminta pendapat orang yang tersayang, IBU..suara die cukup membuat aku tenang, jiwaku lapang...die menyedarkan aku bahawa DIA sentiasa ada disisi..aku tersedar..aku terlalu leka akan apa yang ak harungi, hingga terlupa yang DIA sentiasa ada disisi, memerhati diri yan hina ini..diri ini terlalu kerdil..ku hanya manusia biasa..jiwaku kini rase tenang walaupun sedikit, tapi masih perlu masa untuk pulih..



  



 

..SMILE never FADE..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...